تبلیغات
onlin - آیین نامه امور‌ رسانه های فرهنگی
چهارشنبه 20 تیر 1397  10:18 ق.ظ


آیین نامه  امور‌ رسانه های فرهنگی

ایجاد و  امور هر واحـد فرهنگی دیجیتال و انتشار هر رسانه دیجیتال منوط به اخـذ مجـوز از وزارت فرهنـگ و ارشاد اسـلامی می باشد و متخلفـین وفق  قوانین ‌ تعطیـل‌ مؤسـسات‌ و واحـدهای‌ آموزشی‌ و تحقیقاتی‌ و فرهنگی‌ که‌ بدون‌ اخـذ مجوز  قوانین ی‌ دائر شده‌ و می‌شود و  مصـوب ۱۳۷۲ و  و دیگر قوانین موضوعه مورد پیگرد  قوانین ی قرار خواهند گرفت: آیین نامه  امور‌ رسانه های فرهنگی  .

ماده  ۱ و  صدور مجوز انتشار نشریات الکترونیک وفق قوانین و قوانین مربوط بـه مطبوعات و رسانه­ها  صورت دادن می­گردد.

ماده  ۲ و  نشریات ادواری علمـی و  آموزشـی و ترویجـی دارای رتبـه­بنـدی وزارتخانـه­هـای علـوم و  تحقیقات و فناوری و  بهداشت و  درمان و  آموزش پزشکی و  آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی کـه قـبلاً برابر قوانین و قوانین مربوط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار به صورت چاپی دریافت نموده­اند و  در صورتی که با همان محتوای نسخه چاپی و  به صورت الکترونیک منتشر شوند نیاز به اخذ مجوز جداگانه ندارند.

ماده ۳ و  همه افراد حقیقی و حقوقی مانند دارنـدگان مجوز­هـای موضـوع مواد (۲) و (۴) این آیین­نامه مکلفند  جهت   صورت دادن   امور‌هایی تبلیغاتی و  روابط عمومی و معرفی  جنس  یا خدمات  جهت  فروش (از قبیل مشـاوره و  تهیـه و  و انتشار محتـوای تبلیغاتی) مجوز  امور تبلیغـاتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ یا به کانون‌های تبلیغاتی دارای مجوز معتبـر از آن وزارتخانه مراجعه نمایند و متخلفین وفق آیین نامه تأسیس و نظارت بـر نحـوه کـار و  امور کانون‌های آگهـی و تبلیغاتی و  مصوب ۱۳۵۸ شورای انقلاب جمهوری اسلامی  کشور ایران  و  و  قوانین ‌ تعطیل‌ مؤسـسات‌ و واحـدهای‌ آموزشی‌ و تحقیقاتی‌ و فرهنگی‌ که‌ بدون‌ اخذ مجوز  قوانین ی‌ دائر شده‌ و مـی‌شود  و  مصوب ۱۳۷۲ و  و دیگر قوانین موضوعه مورد پیگرد  قوانین ی قرار خواهند گرفت.


  • آخرین ویرایش:پنجشنبه 28 تیر 1397
نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر